søndag 19. juli 2009

En liten oppdatering!



En herlig sommerferie er forbi. I morgen begynner den harde hverdag igjen......nesten da! Slipper maset med å levere gutta til skole da. Det er jo deilig at de fortsatt har ferie.

Det ble med den ene uka til Danmark på oss i år. Ellers har vi pussa, malt og alt det andre som følger med på egeninnsatsen i ny huset våres. Vi har jobba som noen helter! Og det merkes her jeg sitter nå. Kan ikke si jeg er klar for å begynne på arbeid i morgen PUH....H...h...

Vi er snart ferdig. Bare småting igjen. Som å montere ferdig resten av kjøkkenet, montere baderoms innredningene, fliser over kjøkkenbenken og male brannmur og pipa.



Har tatt en del bilder, men har problemer med å overføre fra mobilen til PCen. Hm... får se om jeg klarer det en annen dag. Gidder rett å slett ikke å stresse med det akkurat nå! SORRY.! Men bilder kommer selvsagt en vakker dag. ;-)

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Så flinke dere har vært å jobbe, kan tenke meg det er herlig å se enden og få flytte inn snart:) Gleder meg til bilder!

Drømmen om en eplehage sa...

Heiaaaa!

Lenge til dere kommer med flyttelasset nå?
Så bilen deres der i dag og hadde kommet ned hadde det ikke vert for at jeg hadde en kaninbaby i fremsetet.
Holder på å få kink i nakken hver gang jeg kjører forbi, men det er jo umulig å få sett inn vinduene. hihi, så vet du det!

Fikk en helt uforberedt og brå bloggvegring, men er endelig tilbake.

Skal på dagstur til Tafjorden i morgen, men stikker snuten nedom om dere er der på ettermiddagen ;)

God klem fra Tove