søndag 19. juli 2009

En liten oppdatering!



En herlig sommerferie er forbi. I morgen begynner den harde hverdag igjen......nesten da! Slipper maset med å levere gutta til skole da. Det er jo deilig at de fortsatt har ferie.

Det ble med den ene uka til Danmark på oss i år. Ellers har vi pussa, malt og alt det andre som følger med på egeninnsatsen i ny huset våres. Vi har jobba som noen helter! Og det merkes her jeg sitter nå. Kan ikke si jeg er klar for å begynne på arbeid i morgen PUH....H...h...

Vi er snart ferdig. Bare småting igjen. Som å montere ferdig resten av kjøkkenet, montere baderoms innredningene, fliser over kjøkkenbenken og male brannmur og pipa.



Har tatt en del bilder, men har problemer med å overføre fra mobilen til PCen. Hm... får se om jeg klarer det en annen dag. Gidder rett å slett ikke å stresse med det akkurat nå! SORRY.! Men bilder kommer selvsagt en vakker dag. ;-)

3 kommentarer:

LillaL sa...

Så flinke dere har vært å jobbe, kan tenke meg det er herlig å se enden og få flytte inn snart:) Gleder meg til bilder!

Drømmen om en eplehage sa...

Heiaaaa!

Lenge til dere kommer med flyttelasset nå?
Så bilen deres der i dag og hadde kommet ned hadde det ikke vert for at jeg hadde en kaninbaby i fremsetet.
Holder på å få kink i nakken hver gang jeg kjører forbi, men det er jo umulig å få sett inn vinduene. hihi, så vet du det!

Fikk en helt uforberedt og brå bloggvegring, men er endelig tilbake.

Skal på dagstur til Tafjorden i morgen, men stikker snuten nedom om dere er der på ettermiddagen ;)

God klem fra Tove

disa sa...

成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖