søndag 29. august 2010

Lilla og grått, det er flott!

Lilla og grått!



God søndag`s kveld!

I dag har jeg fått opp nye kapper på kjøkkenet. Er tilbake i min lilla periode. Og det frisker opp med litt forrandring på kjøkkenet. De lilla putene kjøpte jeg på kremmerhuset da vi flyttet inn for snart 1 år siden.


Liker veldig godt denne fargen♥♥♥. Men jeg hadde ikke lyst å henge opp de hvite gardinene mine igjen. Så da var det bare og reise ut på jakt etter nytt stoff til nye kapper. Og med de lilla putene i minne var det ikke så lett. Lette høyt og lavt etter noe som passet til, men nei.


Hm???? Hva gjør man så?
Indiska????
Og på Indiska fant jeg det perfekte stoffet. (Mener nå jeg da! Tihi!)
Kjøpte meg dermed en duk som nå er sydd om til enkle kapper. Og JEG er super fornøyd.
De blå kommer selvfølgelig opp igjen om noen mnd. Jeg er jo også super fornøyd med de.



Forrandring fryder. Nå blir det litt lilla på stuen og.
Må jo ha den "røde" eller i dette tilfelle "lilla" tråden gjennom huset.

Tihi!!!


Ps: Her er 1 år med kjøkkengardiner hos no 248.

1Sommerlig og hvitt.                                              2.Blått og hvitt er veldig flott.

3. Rødt hører julen til.                                      4. Lilla og grått er også flott.

Hvilken likte du best?

11 kommentarer:

Hverdagen med og uten autisme sa...

Flotte alle fire da... men jeg er et julemenneske og må si jeg elsker de røde i kjøkken vinduet;);) Kan nesten ikke vente til å pynte:)

Hvitrose sa...

Ble jo alldeles lekkert Vivian!!:)
Like koslig alle,men det nye va veldig freeecht!! forandring fryder ja:)

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Å, SÅ lekkert kjøkkenet ditt er . Likte alt jeg også, klarer ikke å bare peke ut bare en. Alt til sin tid. Men, det var jo veldig lekkert med de lilla og grå innslagene da. Deilig med litt forandring også;).

God kveld videre;)

Klem fra Marilinn

toves sammensurium sa...

Jeg bare digga de blå gardinene dine! Trodde nesten de var uslåelig...men hva skjer så? Joda...du får det til og jeg som ikke engang liker lilla så veldig godt syntes det ble bare dritlekkert på kjøkkenet ditt nå!!!!!!! er det ikke godt å gjøre slike små forandringer vel?????Tipper på lysene er tent på kjøkkenet i kveld og du stoooorkoser deg med forvandlingen - det pleier ihvertfall jeg gjøre!!! Og DER,sånn plutselig,kjente jeg at nå skulle kanskje jeg også vurdert å skifte gardiner snart??? :)
Ha en herlig uke da!!!

Anonym sa...

heiasann viviann:) for en kjekk blogg du he laga...kjekt og så kordan dokke har d no:) lika stilen din, synst dei blå å dei lilla gardinene va knallfine:)

ej kjem no te å holde et øye m dinna koslige bloggen din:)

hilsen amalie:)

Jatte sa...

God Morgen!!

LEKKERT kjøkken altså, med nydelige fargesammensettninger!

Lykke til i NIB-utfordringen.
Klem Jatte♥

Unknown sa...

lilla og grått funker så bra sammen!
fint kjøkken & søt gutt ;)

tonje boganes sa...

Et herlig kjøkken i nydelige fargetoner! Likte!
Klem Tonje

Sologbolig sa...

Fint kjøkken. likte godt den innebygde benken og lilla fargen i puter og gardiner. Ha ein flott dag.

Unknown sa...

Nydelig blogg!
Lilla og grått er veldig pent, syns jeg:)

Anonym sa...

vilken gråfarge er kjøkkenet malt i ?

Nyydelig gråfarge !!