mandag 3. november 2008

KJØKKEN??????



Ja nå kan jeg/vi begynne å planlegge. Da er det selveste hjertet i huset som for meg er det viktigste rommet.....kjøkkenet. Kjøkkenet blir ca 14 kvad. Har lyst på et tidløst kjøkken. Hvit??? eller skal vi prøve oss på noe med litt mer varme i?



Dette kjøkkenet under blir litt slikt som våres.Både vindu,vask, komfyr og kjøleskapet blir plassert litt slik som dette. Men vi skal ha innebygget kjøleskap.



Men så har vi IKEA da! Kanskje det er et alternativ som man bør vurdere? Vet ikke så mye om kvaliteten, men det lille jeg har hørt har vært bra. Prisen er heller ikke noe å si på. Har sett litt på andre leverandører, og jeg må bare si at den store forskjellen ser jeg ikke.



Har bestemt meg for å ha takhøye overskap og en sittebenk. Skal også ha tv på kjøkkenet. Tv`en har jeg og veggfestet er kjøpt.
Noen som har en slik stor hvit kjøkkenvask? Da vil jeg gjerne høre om deres erfaringer med den. ;-)

4 kommentarer:

by Siv sa...

Heihei Vivian
Så hyggelig at du tok turen innom meg, da fant jeg bloggen din :)
Så heldig du er som kan begynne på kjøkken... I leiligheten vi hadde før vi flyttet inn i huset, kjøpte vi Ikea kjøkken. KJEMPEførnøyd! Og det var utrolig mye billigere. Eneste er at det kan være lurt å kjøpe blandebatteri og evt. vask et annet sted.
Likte veldig godt de klesklypene, kjempekule!!!
Og barnerommet... Drømme drømme
Tusen takk for titten, nå har jeg kost meg lenge hos deg
*Siv*

Hvitrose sa...

Heia:)

ja her var no mange fine varianter!
De 2 øverste va no veldig koselige da..,men Du kan få det vel så koselig med et IKea kjøkken!!
"Da har du mer til overs" vett du;)

Jeg hadde nok gått for hvitt/eggehvit
hvis jeg skulle valgt nå;)
det er så tidløst!!

og de store vaskene er drit fine!!!
Drømmen om en eplehage har en sånn:)

ha en fin tirsdag:)

ps!
Har du vært på bruktsjappa da?
har ikke komt meg dit enda jeg..

frøken fryd sa...

Hei hei
Takk for titt innom bloggen min....jo da bor i Ålebyen jeg og :-) Kjekt å finne flere lokale bloggere.
Kjøkken ja....spennende!! Jeg skiftet til nytt hos meg for 10 år siden...og nå er jo det kjøkkenet blitt eldgammelt!! Men jeg har furu, så det går an å gjøre noe med!! Drømmer om å male det lyst og fint...men da bør energien komme ...Det er i allafall lurt å ha drømmer og planer i orden!!
~Sølvi~

Emmas Verden sa...

Hei :)
Så kjekt å finne en ny blogg..og det er flere fra sunnmøre her ser jeg.. ;)
Så heldig du er som skal bygge nytt hus og få alt nytt og fint!!! Det blir jo kjempespennende..Jeg drømmer om nytt kjøkken og det blir det..en gang :)
Klart du må ta turen innom meg!!Og da må du si hvem du er :) Gleder meg!!
Ha ei fin uke!!
Klem Anne ;)