fredag 27. mai 2011

Nye gardiner på en Fredag!



Litt indisk bomull  fra Ålens , kan bli en søt liten gardin!

Endelig er jeg i det kreative hjørnet igjen. Går litt opp og ned hos meg.
Kan gå å tenke på ting jeg skal sy eller lage  leeeenge, og  plutselig hiver jeg meg rundt og får det gjort. På tide å få på plass gardiner nå, vi har jo bodd her i snart ett år og ni mnd.


Ble ganske så fornøyd, selv om jeg er en amatør bak symaskinen.
Slapp til og med å sprette opp igjen.
Bruker alltid og gjøre en eller annen feil når jeg syr.


♥♥♥


Enda et prosjekt på gang. Denne stolen har jeg hatt stående i over to år,
så da er det vel på tide og gjøre den ferdig.
Stoffet er fin lin som jeg har kjøpt på Herlighet.


Vanligvis er det vanlig og behandle treverket først, men jeg er så usikker.
Bestemte meg for og trekke den om først og se.
 Tror jeg skal bare pusse den litt til og la den være som den er.


Gleder meg til den er ferdig.
 Kommer selvfølgelig et bilde eller to av resultatet.


En lettere for tvilet Smoky.
Kan ikke forstå hvorfor matmor ikke går tur med han.
Er en stol så viktig da?

♥  Ha en fin dag!

Vivian


3 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefine gardiner☺

Ser du planlegger bryllup☺ Det gjer eg og-men ska ikkje gifte oss før i august neste år☺

Har ikkje bestemt oss for farge enno☺ Men har kjøpt kjole til brudepika, bestilt kirke...og eg planlegger jo litt heile tida då hehe☺

http://cgi.ebay.com/White-Red-Wedding-Dress-Prom-Gown-Size-8-10-12-14-16-/320702169186?pt=Wedding_Dresses&hash=item4aab56c062#ht_3551wt_1139

er det slik kjole ska du ska ha kanskje hihi☺ sia rødt er fargevalget...

Klem M♥

toves sammensurium sa...

Du får bare fortelle Smokey det samme jeg har fortalt mine tre....enkelte dager må man prioritere!!!*lol*
Tipper på det blir tur på han lelle....de tåler da å vente litt,selv om de blir misfornøyde! Jeg har heldigvis gått meg en lang tur nå...surt ute,men kunne jo vært verre,så en får vel være fornøyd.Men nå er det jaggu på tide med litt sol og varme igjen!!!
Gardinen din ble jo kjempeskjønn,så fint med det hjertet som hang der også!!Tror ikke noe på det amatørbabbelet ditt nei......
Stolen var også lekker....jeg hadde nok malt den men smaken som baken vet du...
God Helg fra hi sida :)
toveklem:)

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Hei Vivian:).

Lekkert stoff som ble enda finere som gardin. Så flink du er;).

Gleder meg også til å se det ferdige resultatet av stolprosjektet ditt. Den blir fin uansett farge spør du meg. Du kan jo ha den slik den er nå, så ser du senere en gang;). Har lyst på en slik stol selv, men vet ikke hvor den skulle ha stått.. Får se når vi har bygget ferdig, kanskje jeg finner en egnet plass da hehe;).

Skjønn liten Smokeygutt da *smelt*.

Fortsatt lykke til med bryllupsforberedelsene. Det er en enorm jobb, men så er det jammen verdt det også;).

Ha en fortsatt flott helg videre.

Klem fra Marilinn