søndag 26. september 2010

Deilig Søndag!

Hei å hå på deg!


Deilig Søndag er det lov å si når solen skinner som den gjør i dag! Av med de tykke klærne igjen og gutta er ute å leker i solen. HERLIG!!! Vi må nyte det så lenge det varer.
♥♥♥
I dag har jeg skreppet litt som dere ser. Jeg har blitt invitert i jente selskap neste helg. Fruen bak 
 Drømmen om en eplehage har rund dag neste Lørdag, så da blir det hela i taket.
Så i går var jeg å kjøpte en gave til henne som jeg håper faller i smak.


♥♥♥

Smoky koser seg i solstrålene fra vinduet.



SMOKY!!!!!!!


Skal ikke mye lyd til før han er LYS våken.
Tror dette er verdens snilleste hund.
Utrolig koselig å ha han her hos oss. Og ikke minst så har jeg nå blitt MYE flinkere
 til å komme meg ut å gå tur. Og det gjør godt både får
Smoky og meg. ;o)



Helt til slutt her! Jeg er på jakt etter en slik krukke.
 Er der noen der ute som kan hjelpe meg????????
Denne er kjøpt på kremmerhuset for ca 3 år siden. Jeg kjøpte to da, men så klarte jeg å knuse den ene.

Jeg betaler selvfølgelig for krukken og frakten. Og en pakke til deg kommer tilbake. ;o)

Blir utrolig glad om noen kan hjelpe meg!! ;o)

Vivian

1 kommentar:

Mrs S sa...

For en nydelig hund!! Akkurat en slik vi ønsker oss <3

Første gang jeg er her inne hos deg, så nå skal jeg ta meg en skikkelig titt;)

Klem fra meg