fredag 1. mai 2009

Denne lille....



Denne lille Tilda fugelen brukte jeg ca 10 min på å lage. Utrolig enkelt! Etter at jeg så EMMA`S VERDEN hadde laget noen utrolig søte slike, måtte jeg bare prøve meg på en jeg å!



Her er også et lite prøve prosjekt. Dette hjertet skal mitt tante/fadder barn få.



Har litt problemer med å få telleren min til å virke. Den andre jeg hadde streika også!???? Men jeg vet det er en del som besøker bloggen min. Og jeg oppfordrer alle til og legge inn en kommentar i innlegget under her! Har ennå ikke bestemt oss!



Ha en deilig helg alle sammen! *v*

8 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

so fine ting du har laga :) den fuglen var kjempesøt! og eg elskar hjerter i alle fasongar :)

skulle ønskt eg var litt flink å sy!!

god helg til deg :)

Klem M :)

Silje sa...

Så flink du er og sy,og på bare 10 min. Veldig søt fugl og hjerte.

Klem Silje

Juan Andrés Otero sa...

beauti,excellent pictures, great blog.
good luck

Hvitrose sa...

så fine da:)Hjertet var utrolig nydelig da;):):)
Ska på jobb e no..full rulle der i dag..
kamp etterpå:):)yes yes!!

klem:)

Hvitrose sa...

heia Ålesund!!!!:)))

Elin sa...

Heia Molde, 2 - 0 !!!! Yeaahhhh
No har i skreve om flere tips , stikk innom bloggen min, da vel !
Fin fuggel, ja !
Klem

Min Still By Maia sa...

Takk for koselig hilsen hos meg. Så fint hjertet og fuglen var. Det blir en flott gave!

Fargen på selve spisestue- møblementet vet jeg ikke hva heter. Men på veggene har vi vanilje. Veldig fornøyd med den fargen.

Ha en fin søndag!

Anonym sa...

Hello to every single one, it's really a pleasant for me to visit this web page, it consists of important Information.

Also visit my page - garbage disposals