torsdag 30. april 2009

SPØRSMÅL og PREMIE !



Trenger litt hjelp her!!!!!!! Vi har bestemt oss for å ha SVART høyglans innledning på badet oppe. Et lite bad med skråtak (hvit panel), Lys GRÅ fliser på gulvet og HVITE matte fliser på vegg.



Skal ha en 60 cm bredvask med skap under (som på bildet over). KVIK! Men problemet er da....... Skal vi velge hvite sider på skapet eller skal vi ta svarte sider??????
Skal også ha et høye skap på andre siden av rommet i samme selvfølgelig.

BLIR TREKT UT EN LITEN OVERRASKELSE TIL EN av DERE som legger inn deres mening under her!

VIVIAN :-)

7 kommentarer:

Tomines hjem sa...

Hei hopp!! Du måå ha sorte sider på innredningen.. det hvite bare skriker mot det sorte.. jeg har en venninne som hadde lakkert sort.. hvite sider.. men tok det ned igjen og lakkerte igjen..sort..

Sjekk ut mine baderomsbilder.. Jeg har HELT sort bad... verdens tøffeste.. for den som vil vaske hver dag....
Tomine

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

hmmm... tru eg er eineg med Tomine :) gå fort svart!!!

Jeanette sa...

Gå for svart du, det ser mest helheltlig ut synes jeg:) Kommer nok til å bli kjempetøft!

Solstad sa...

Jeg hadde gått for svart :) Takk for utfordringen ...jeg skal ta den en dag ...blir lite blogging for tiden ...det går mest i konf. planlegging ;)
Ha ei fine helg!!
Klem

Elin sa...

Jeg hadde også valgt svart, trur eg.
Ellers blir skapene for oppstykket med hvite sider.
Modig gjort å velge svart da ?
Skal svare på utfordringen din om tips snart !
Ha en fin langhelg !
Klem

Drømmen om en eplehage sa...

Her kommer kjerringa mot strømmen :oD
Jeg tror jeg ville hatt hvite sider.

Få de til å tegne begge alternativene til deg hos KVIKK, da blir det lettere å se det for seg.

Takk, for utfordringen. Den skal jeg ta, men må spekulere litt ;)

Kommer innom om jeg ser dere er på huset i helga! Eller du kan sende meg ett pip ;)

Klem på deg!

Kristin sa...

Heisann!
Jeg tror jeg hadde gått for svart.
Lykke til med valget:)
Ha en flott dag i morgen:)
Klem Kristin