lørdag 25. april 2009

Selskap på vaskerommet!



Denne store Tilda fruen ble skapt i kveld. Stakkar.... ikke alle som kommer til verden med grått hår. Men nå var det eneste fargen garn jeg hadde liggende som egnet seg. (tror ikke det hadde vært det samme med lilla eller knall rødt hår! :-)). Jeg har storkoset meg med denne fruen. Eneste nyinnkjøpt til dukken er hudstoffet og blonden som jeg har kjøpt hos "Emmas Verden".



En avslappet dame hun der Tilda! Hun skal holde meg med selskap på det nye vaskerommet mitt tenkte jeg. Vi litt over gjennomsnittlige interiør interesserte damer må også ha det koselig på vaskerommet. ENIG????



Underveis i syingen fant jeg flere likheter mellom meg og Tilda. 1:Vi er omtrent like bleke(Tilda er litt blekere en meg.:-)) 2:Vi har BEGGE celulitter. (beviser dermed at syltynne damer også er plaget med dette!) 3: Vi er ganske så like rundt hakepartiet. 4.Vi har omtrent like langt hår.(hennes er litt tykkere da!) OG SIST MEN IKKE MINST 5:Vi har begge lange flotte bein ,liten sprettrompe og faste bryster.(Helt sant... ligger innafor det andre som disser litt).



Må si jeg ble ganske så fornøyd med resultatet.(litt selvskryt er vel lov av og til!)

Lørdag skal jeg på bloggtreff til min kommende nabo DRØMMEN OM EN EPLEHAGE.
Da blir det tapas og rødvin. Gleder meg!

Ha en DEILIG LØRDAG der ute!

4 kommentarer:

Tomines hjem sa...

God morgen... Jøssenavn.. Har du laget Tilda?? Jeg blir så imponert.. Jeg har en stooor kjærlighet for dukker med laaaange ben, og laaaange armer... Det er kanskje mulig å sy en ung utgave som er preget av rosa?? Til min datter på 2 år?? Du får si fra om du tar bestilling... Tapas!! åh.. nydelig.. kos deg ikveld,,. og legg gjerne ut bilder av deilig mat, så man kan få andre ideer enn spanske kjøttboller og delte egg m fyll... Hei hopp!!

Hvitrose sa...

Hahahaha:)ja du får no sagt d..så med en gang hvem den var lik ja.Tro kopi!!;)
så fin den ble da!!!ja da får du et lekkert vaskerom uansett!!for dinna va bare skjønn:)så kledde ho grått hår veldig godt!!:)
Sees i kveld ja:)

Elin sa...

Heisann V !
Kjempekjekt å treffes ! Får et helt annet og mer personlig inntrykk av bloggen , da.
Koselig Tilda du har laget deg....og morsom sammenligning !
Har lagt meg til som følger av bloggen din, vil følge med på innspurten av huset, må vite !
Lykke til og så håper jeg vi treffes igjen engang.
Klem fra Elin

Drømmen om en eplehage sa...

Hahahaha!
Der var hun ja. Slående likhet! hihi.

Tusen takk for i går, det var skikkelig trivelig. Gleder meg til hyppigere kvelder langt ned i rødvinsflasken på sensommeren ;)
Skulle tro alle var gamle kjente slik som skravla gikk. Jeg har smilt i hele dag.

Er passe redusert, så det blir tidlig kveld her.
kos og klem