mandag 16. februar 2009

BLI NY DAG!

Som dere ser har jeg BLITT NY! Deilig med en ansiktsløftning. Har også tatt steget helt ut og skiftet navn på bloggen også. Kunne kanskje kommet opp med noe mer fantasifullt, men det var liksom denne " SMÅ GLEDER" som falt ned i hodet på meg for øyeblikket. Og det er vel det bloggen min i hovedsak handler om. Små gleder i hverdagen som jeg vil dele med dere der ute!

Som noen sikkert har fått med seg, så er vi inne i en bygge hus prosess. Veldig glad for å ha fått denne muligheten. Har også drømt om det i mange år. Holder for tiden på med gulv bestemme meg prosjektet, og det er jammen med ikke bare bare. Mens jeg sitter i sofaen og saumfarer alle kataloger og brosyrer fra forskjellige leverandører, sitter mr A i sofaen ved siden av om himler med øynene.For de har ennå ikke startet med å reise huset.( Noe som jeg bli lovet for et par uker siden at de skulle gjøre)ARGGGGGGG!



Jeg har sett og sett på fliser. Finner INGEN jeg liker. Synes liksom det er så likt over det hele. Disse var fine synes jeg. Kunne tenkt meg noen slike på badet i 2 etg.????? Men de fliseleverandørene her i området er for PYSETE til og selge noe slikt. Så da får jeg vel gå for noen " vanlige" , "tidløse".



Er han ikke bare helt skjønn der han sitter? Vi må ikke glemme små fuglene nå som snøen laver ned.

Tidligere i kveld vurderte jeg sterkt å reise opp å måke av snøen på grunnflata på huset. Tenkte kanskje de tok hintet i morgentidelig da! ;-)
Ble heldigvis stoppet av mr snusfornuftig. Han sa: RO D NED NO!

Ha en super uke! vivian ;-)

1 kommentar:

Hvitrose sa...

hahaha,syns e ser d stå der rød i fjesa å måke!!:)
ja det er en sindig bror jeg har:):)