torsdag 15. mai 2008

Snart 17 mai!!!!


Da er det bare to dager igjen til 17 mai. Til min stooore fortvilelse. Hadde jeg bare hatt en bunad.

Det er nemelig det som ødelegger denne dagen for meg år etter år. Står å ser inni i den ganske så innholdsrike HVERDAGSGARDEROBEN min, som inneholder svært lite fest klær.(17 mai klær) Bruker å ha samme problemet ved konfirmasjoner, barnedåper bryllup osv. Jeg liker ikke å kjøpe slike klær rett å slett. Ser for meg en hvit linbukse og en sommerlig tunika. Men da kan det ikke REGNE ute. Vivian skal nemelig gå i 17 mai tog med 1 klassingene. Vivian er nemelig klassekontakt hun. Så siden jeg skal gå igjennom hele byen og ALLE i hele byen skal se på oss, så er det kansje greit at en føler seg litt fin i allefall. Uhu uhu jeg gruer meg til 17 mai.

Ønsker alle dere 17 Mai entusiaster som har bunad en flott feiring av nasjonaldagen. HURRA HURRA HURRA!!!

7 kommentarer:

Anita sa...

Jeg har bunad!!! Og takk for det!!! Hater å skulle handle 17.mai tøy og da er det jo kjempkjekt å kunne ta fram bunaden!! Selv om jeg ikke er så fornøyd med den så er det jo kjekt!! Gratulere med tante gullet!! Vogntepppet blir flott!! Ha en fin 17.mai!! Klem!

Karna sa...

Kommer til å gå helt fint, du finner helt sikkert noe i skapet skal du se....

Ha en fin 17. mai!

Drømmen om en eplehage sa...

Å guri!
Ha, ha, ha, ja slik går det når man tror at man er så himla anonym.

Nå ble jeg skikkelig nyskjerrig altså;)
Er huset begynt på da, eller er det der de ikke har begynt enda...??? Kryptisk spørsmål. He, he!

Du får gjøre deg til kjenne da slik at jeg slipper å gå rundt med forfølgesesvanvidd. *noia*

Villa Luftslottet sa...

Unnskyld, jeg må bare spørre altså: Noen hint om den søppeldunken med blomster vær så snill:)
Den flotte nasjonalkaken da,sikkert like god som den ser ut:)
Ha en fin dag

Drømmen om en eplehage sa...

Da blir vi naboer ja, så morro da!

Var du og tok bilde av tomten deres her om dagen? i så fall tror jeg at jeg så deg. Sa det til karten også og tenkte på når vi for å snek her oppe og ikke kunne komme i gang fort nok. Hi,hi!

Her kryr av barn her oppe i alle aldre. Jeg har spredt de skikkelig. 18, 13 og 1 år.
Du får ta deg en tur oppom da vet du :)

Villa Luftslottet sa...

Hei og hopp:)
Skriften kommer fra scriftfire, som du finner i den nyeste versjonen til firefox, og deretter bare linker til bloggen din. Bare to ekstra skrifttyper foreløpig, men det kommer forhåpentligvis flere...
Ha en fin dag:)

Villa Luftslottet sa...

Tusen takk for tipset om søppelunkene, forreste, tenker jeg må prøve å pønte litt på "søpla" vår;)