mandag 3. desember 2012

Da er vi endelig igang.

 
1 søndag i advent, og nå kan vi endelig slå oss løs og pynte til jul.
Stjerner og staker er kommet på plass i vinduene. Og julelys ute er nå tent.
KOS KOS KOS!

Og årets julekort er under produksjon.

 
Frem med nisseluene og ut i kulda for å ta bilde.
Ble mye knising på gutta.
 
 
Etter en god del bilder med mye tull og tøys, var det bare og ført over bildene på pc.
Ikke et bilde ble bra!!!!!!!
Enten laget en av dem et rart grimas, eller så tittet hunden en helt annen vei. Og på de fleste bildene så det ut som Simon hadde en tuja gren opp i nesen.
Herre......
Men det var så kaldt ute at vi orket ikke en runde til.
Dermed ble tujagrenen redigert bort fra Simons nese. Bildene ble krympet ned. (Slik at den DÅRLIGE redigeringen ikke viste så godt. tihi...)
Elsker denne redigeringsgreia.
 Helt supert!!

 
Har MANGE igjen ennå, men må kjøpe inn litt mer papir o.l.
Måtte desverre skrive med den skrifta e har, for e mene slike kort skal være persjonlige og ikke skrevet fra pc.




Lurer på om e skal lime på noe mer, men det kan vel bli formye av det gode.

 
 
 
 
 
 
 
 


3 kommentarer:

toves sammensurium sa...

ja nå pirket du i min dårlige samvittighet du.skulle kommet meg i gang med julekort jeg også - dine ble kjempeflotte ,så flink du er.Men på den annen side sett har jeg god samvittighet...for jeg drog nemlig ikke ungene ut i sprengkulda,hihi ;)
Men mens jeg selv var ute og gikk oppdaget jeg det kosligste sted for bildetaking...men er de frekt å snike seg inn i hagen til naboene litt lenger nedi gata og bruke stabburet som bakgrunn?Kan vi gjøre det helt ubemerket?Tiden får vise....
Kjenner forresten veldig godt til problemet med å få alle til å se samme vei,ha opp øynene samtidig,helst smile...uten at det ser kunstig ut...det gjelder å ta hundrevis så må vel et bli bra???
Det var heldigvis gode meldinger så mulighetene for å ta bilder ser bra ut i dagene fremover:)
>Blir det like kaldt må vi vel nesten til å investere i skøyter også :))
Kos deg med kortskrivingen..helt enig,håndskrevet skal det være!!!
Toveklem:)

vivian sa...

Tusen takk Tove.
Du er bare helt herlig der du sitter å skriver. Rett fra levera! D liker jeg.

Vivian

A house in R.A sa...

Hei, lenge siden jeg har vært innom deg nå. Men ser du var godt i gang med juleforberedelsene tidlig så regner med du har alt på stell og er ferdig med alt nå :) jeg liker også å begynne tidlig, for det er jo i desember en har julestemningen :) og her i huset forsvinner alt ut igjen 1.januar.
Håper du nyter siste dagene før roen for alvor senker seg :) klem Gunn