onsdag 14. november 2012

Hekledilla!

 
Endelig!!!
 
Nå begynner jeg å få til ditte heklegreiene. Og hekledilla har kommet over meg. DELUX!!!
Klarer nesten ikke å legge fra meg . Hehe!
 
Holder på med et bestemorteppe og heklet en hel del kjøkkenkluter. Et par grytekluter og noen luer har også sett dagens lys.
 
Skal hive meg rundt å ta bilde av alt når kameraet er ladet ferdig.
 
Men noen bilder rakk jeg og ta før kameraet døde helt ut.
 

 
 

 
Et tomt syltetøyglass har fått nytt liv.
 
Eneste bilde jeg klarte å laste opp nå.
Har STORE problemer med og laste opp bilder.
Noen som vet hva som kan være feil?????
Mister lysta på å blogge når jeg ikke klarer å laste opp bilder.
Huff.. jeg så har så mye å blogge om fortiden.
Snufs.....
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

Malys krok sa...

Så koselig glasset ble men heklet genser! Fint med lys i! -Margit-

Hanne sa...

Kjempe fint det ble da! Har fått litt dilla på hekling igjen selv.. Hekler serviett ringer jeg da :):)

Anki sa...

Kjempefin, eg elsker også å hekle.. Eg hekler julepute nå :)
Så det med bilde som du har problem, så det kan kanskje være at bildet er for stor til å laste ned?
Hilsen Anki