onsdag 23. mai 2012

Smak av sommer!

Hei Onsdag!

Enda en herlig dag her på sunnmøre.
Her MÅ vi nyte solen så lenge det varer. Det er ikke noe selvfølge med sol her på disse kanter av landet. Men når vi først får nydelig vær, så er det  helt fantastisk å bo her.


Så her sitter jeg da og nyter hvert ett sekund. Ikke skal jeg på arbeid heller i dag.
Eneste jeg skal er til fysioterapaut og etter det kommer en STOOOOR NY ting til stuen vår.
Har nemlig kjøpt oss en ny sofa til tv kroken.



Så da er det ut med egoist stolene til mor og far, og inn med hjørnesofa til hele familien.
Litt trist er det å ta vekk dag sengen vår da, men den ble jo så lite brukt, også var det bare rot med alle putene som JEG satt fint på plass, og gutta flyttet rundt på.


                                 

                                                             
Hagen min lever!
Lykke!





1 kommentar:

toves sammensurium sa...

Å ja dagene er bare helt herlige for tiden,gubben så flott det er ute!!!!
Og kjekt å hente posten sin også du....tuuuuusen takk fo koslig pakke med mange spennende ting oppi...fine kremmerhuset med nam nam,hjerteklubbe og perfekt skilt da vættø!!!!Lykke!!Tuuuuusen takk Vivan:)
Du skal se det hele bl bloggifisert!!
Toveklem:)