fredag 18. mai 2012

Peace smykke.

Hei Fredag!


Smoky var klar for å gå i tog i går!
************************************************
Her en dag så jeg et bilde på en eller annen blogg som jeg ikke fikk ut av hodet.
Husker ikke hvor jeg så det, men  her har jeg i allefall prøvd og herme litt.




PEACE SMYKKE mitt har jeg allerede brukt mange ganger nå,
 veldig tøft å kombinere med andre smykker.




Prøvde også å lage et hjerte smykke.
Vet ikke helt hva jeg mener om dette!
Liker fargene veldig godt.



Sikkert fint til de rette klærne.
 Hva synes dere?

Peace and Love not War!


1 kommentar:

Livets små øyeblikk sa...

Jeg synes stykket var fint, og det passet godt sammen med den gråfargen. Er det du som har laget det.

Jeg mener jeg så Smoky i går, da vi sto og så på korpset. Vi var de som hadde med oss den eneste russen (som jeg så i alle fall) i Gavla i går. Stakkaren hadde ikke flere russekort igjen og var like lei seg hver gang han måtte si nei til barna. Og det var ikke få som spurte:D

Nå ser det forresten ut som fineværet vi har etterlyst kommer, vi satser på ei god helg og ei enda bedre uke.
Klem til deg
Hanne:)