torsdag 15. desember 2011

Bare 9 dager igjen nå!

                                                     Hei og hå alle bloggvenner!  ♥♥♥



Huff tiden flyr her!!!!!!
 Har så mange ting jeg har lyst og lage før julen er her, men tiden strekker ikke alltid til.
Men litt sysler blir det. Vi har bl.a. laget disse søte snekrystallene. Kjempe koselig og pynte både hus og gaver med. Mulig disse kommer over på juletreet når det er i hus. Vi har også laget disse som pakkelapper. Da  har vi limt papp på ene siden, slik vi kan skrive på de. Veldig koselige med hjemmelaget. Har ikke fått tatt bilder av de, så bruk fantasien. Får se om jeg husker og ta bilde i morgen.



Enkel pynt og lage for store og små.



Når ungene er i seng, sitter jeg ofte og koser meg med små strikketøy.
Disse blir en liten gave til.......??? Ei som ikke e inne på bloggen her....håpe e!


Og litt gjenbruk blir det når kalendergavene jeg har fått er såååå fint pakket inn.
Da er det bare på sin rett og bruke eskene flere ganger. Slik at flere kan få glede av de.
Koselig er det med små søte gaver også.

♥♥♥

Litt baking har vi også fått tid til. Et lite og et stort pepperkakehus.



♥♥♥


Nå er det avslapping forran tv`n før vi tar kvelden.
 Gleder meg hver kveld til jeg skal legge hodet på ny pute,
 krype under den NYE gåsedunsdynen min.

Herlig

Håper dere har en fin førjulstid dere også.

Vivian


Ingen kommentarer: