onsdag 30. november 2011

Nydelig julekalender.


I DAG kom en vanvittig koselig overraskelse på døren.
Ligger mye arbeid bak denne. Og mye av det som er inni, skal vist være hjemmelaget.
TENK at i år har jeg og fått kalender. Det er lenge siden det!! SMIIIIL!!!




Den er alt for fin til å åpnes. GLEDER MEG!



Dette er den største kalenderen jeg noen gang har hatt i hus, og den er BARE til meg.
Sukk.... koselig .


Tenk at noen orker og gjøre så mye for "lille" meg.

Tusen takk KJÆRE PAULA!

Du er virkelig en fargeklatt i livet mitt, og DET LIKER JEG!

Stooor klem.




Vivian

3 kommentarer:

Med kjæleik til livet sa...

heldige du er da ;)

nyt det - monikaklemma

Hverdagen med og uten autisme sa...

Å så lekker den var:):):)
Spennende med hjemmelaget pakker da.

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Du verden for en praktfull julekalender da. Det må være den fineste jeg har sett iallefall. Heldige du;)).

Og du, tuuusen takk for tips om stikkontakter osv. Kom gjerne med flere tips, om ting du/dere ville ha gjort annerledes. Det setter jeg stor pris på. Det er jo i denne prosessen vi har mulighet til å gjøre noe med ting. Vi trodde vi valgte nok stikkontakter da vi renoverte huset vi bor i dag, men tok jammen meg feil gitt. Her kryr det av skjøteledninger, IKKE pent;). Så stikkontakter skal nok få pryde mange vegger i nyhuset ja, også ute;).

Vi skal ha vannbåren varme, og siden huset blir veldig godt isolert har vi fått beskjed om at det blir et varmt hus. Så valget av peis er ikke så viktig for oss.. Mulig vi ramler ned på den runde Romapeisen ja, selv om den kanskje kan være litt treg i avtrekkeren hehe;).

Ha en fin lørdagskveld videre Vivian;).

klem fra Marilinn