onsdag 16. juni 2010

Nytt bord i hus!


Gleden er stooooor nå.

Lykke lykke lykke



Nesten helt "hjemmelaget" bord har kommet inn i stua.
 Men kjempe god hjelp av min kjære venninne Annelise!
 Hadde ikke klart dette uten deg. ♥♥♥



Nydelig farge?
Denne fargen er ikke kommet ut på markedet ennå.



Lar håndukene ligge noen dager for sikkerhets skyld. ;-)
Bordplaten er heltre eik, veldig tung og solid.
Den er beiset og lakket to ganger.



Enda en pute er også kommet i hus.
BOMBE
Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg er pute gal.
Men denne var bare så tøff at jeg bare MÅTTE ha den.
Vurderer faktisk å kjøpe en til.

Hva tror dere? Blir det formye med to like???


Vivian



4 kommentarer:

Anonym sa...

går det an å bli SÅÅÅÅ lykkelig over å ha fått et nytt møbel????????????

Elin | Draumesidene sa...

Ja, det går an å bli sååå lykkelig over å ha fått et nytt møbel!!!!!! Viss ein likar interiør, og i tillegg har laga det sjølv, kan lykka vere enorm! :)

Vakkert bordet ditt Vivian!
Klem frå Elin :)

Skrekk og Gry sa...

Datt innom bloggen din og fant oppskriften på kanelbollene.
Det som gledet meg mest var en enklere måte (og finere) å rulle dem sammen på. Mine vanlige kanelboller ser ut som de er laget av barnehagebarn...
så denne skal prøvest neste gang!
mvh Gry

Hvitrose sa...

Kjempefint bord!!Laget d sjøl altså..imponert..!!:))
Uvant "moderne"hos deg..stil skifte på gang?;)))
Ser d er mange som har fått blogget litt i dette fææle været;))no må vi vel få litt sommer snart???!!!
Ha ei fiiin uke Vivian:))