onsdag 28. april 2010

Velkommen.


Dette er dørskiltet våres. Passer godt til den sorte døren og de mørke flisene.


Det går mye i sort her.
Kjøpte disse sorte pottene på plantasjen nå i helgen som var og som dere ser så kom der også hjem en del roser. Disse skal plantes i en skråning ved inngangen.

Skal ha et gjerde også ved inngangspartiet. Ved overgangen mellom flisene og belegningsstenene. (se bilde)

Så da lurer jeg litt på om jeg skal ha et hvitt tregjerde eller et sort smijernsgjerde.
 Til helgen skal vi legge mer belegningsstein mot parkeringsplassen, og vi skal bestille et lass med jord slik at vi får så ferdig resten av plenen. (kommer bilde.)


Ellers går dagene som vanlig alt for fort, rekker ikke over halvparten av det jeg har planer om.
Har mange planer for både inne og ute.
Så da får tiden vise hva vi rekker de neste ukene.
Håper alle har det godt der ute! ;-)

Vivian

3 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Fint med svarte detaljar! Lykke til med alle valg; det er jammen ikkje lett å bestemme seg!

Ha ein fin dag!
Klem frå Elin :)

charm design sa...

Hei Vivian

Beklager sent svar,her går det konfirmasjoner om dagen.Vi skal ha en selv i tillegg skal vi i tre stk.Så vi har ikke fritidsproblemer de neste dagene.
Når det gjelder tavlemaling husker jeg ikke navnet på den jeg brukte.De hadde bare en type i den male butikken jeg kjøpte.Bare spør etter tavle maling hos en maleforhandler.Jeg kjøpte et bilde hos en antikvitets forhandler med nydelig ramme,bare snudde bilde og malte med tavle maling på baksiden(bare husk at bilde må være ganske glatt)
Terrasse beisen har jeg ikke hatt tid til å tenke på enda,skyldes vel egentlig været også.Jeg skal undersøke det til uken,jeg skal ha på et strøk i år også.Kontakter deg så fort jeg har kjøpt et spann.

Elizabet Stilig hjem sa...

Kjempefint med svarte detaljer. Likte godt inngangspartiet deres. Nydelige peoner i forrige innlegg.

Ha en fin torsdagskveld!

Klem Elizabet