torsdag 24. desember 2009

Julaften!



Se hva nissen kom med til meg i natt! Snille snille nisse! Og kremmerhuset har min snille og søte venninde laget til meg! TUSEN TAKK Annelise. Hun har også begynnt og blogge, bare se her!



Nå er alt klart her hos oss, og vi nyter julefreden.

Bordet er ferdig pyntet og dekket. Nå venter vi bare på at julegjestene skal komme. I år får vi besøk av svigers og oldemor, og det blir helt sikkert kjempe koselig.



Med dette vil jeg ønske alle som er innom her en riktig god jul !

Vivian

3 kommentarer:

Annelise sa...

Hei og god jul :) Så fint du har dekket bordet, veldig koselig hos deg ;)

Drømmen om en eplehage sa...

Ute på en liten julebukk runde for å by god jul.

Nettet hikker her, men jeg skal nok komme rundt før nyttår ;o)

De beste ønsker!
♥ ♥ ♥

toves sammensurium sa...

Heisann Vivian...fikk du også Helene Hennie boka??? Herlig eller???? *sukk*

SÅ koslig du har det rundt deg i julen,mange fine bilder:)))

Fortsatt GOd JUl,og Godt Nytt Herlig Blogge og Interiør-år i tillegg det gode livet ellers:)))