torsdag 15. oktober 2009

DETTE ER...



Dette er bare så meg. Elsker det lyse mot de mørke detaljene. Dette rekkverket til denne trappen er helt rått. Har tidligere sagt at jeg ikke er så hvit av meg, men når vi får det servert slik som dette.......digger jeg det.



Denne grønnfargen her ligger også i min gate. ME LOVE!!!!! Liker ALT i dette rommet.Gikk dessverre tom for rom under egeninnsatsen, så det ble ikke noe grønt rom på meg. Men er selvfølgelig ganske så fornøyd likevel men min herlige KOKOS som preger mye av huset vårt.

Nå er helgen straks rundt hjørnet, og glad er jeg for det.

Ha en fin torsdagskveld der ute!
(bildene kommer selvfølgelig fra google en plass!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj tjejen och tack tack tack för alla trevliga inlägg på min blogg!! Ja, det är verkligen magnifika bilder Du visar idag! En ljuvlig helg till Dig, från Agneta!