lørdag 8. august 2009

Rundt spisebordet!



Vel de fleste av oss har et spisebord av ett eller annet slag. Noen av oss har store flotte spisestuer i stua, mens andre har de på kjøkkenet. Sistnevnte er absolutt noe jeg favorittiserer. Ja, jeg har hatt den store spisestuen på stua, og ja det var forsåvidt koselig det. Men problemet hjemme hos oss , er at spisestuen ble da brukt til alt annet en å spise på. Jo, spise gjorde vi også, til jul og selskap. Men ellers gjorde den nytten som legge posten og hauger med blad og reklame. Veldig praktisk var det også når klesvasken skulle brettes. Og ikke minst slenge jakka over en stol når en kom hjem fra jobb!



Jeg er overbevist om at jeg ikke er alene. Det finnes flere av dere der ute. Selvfølgelig ikke alle.(beundringsverdig).

Vi skal ha spisebordet på kjøkkenet i det nye huset, men det blir en halvveis åpen løsning, så spisebordet vil også vises godt inn på stuen. Gleder meg til å vise bilder til dere! Bordet(150cm x 150cm) er bestilt og stolene er kjøpt(hos Herlighet på moa).



Disse bildene er hentet fra nettet, men husker ikke hvor. Jeg er en av de her i blogglandia som fremdeles foretrekker møbler med farge. Synes mange er modige som maler møbler og GULV hvite. Ser nesten ut til at det er blidt en smittsom effekt her inne. Misforstå meg rett. Jeg synes det er veldig veldig fint. Og vi skal selvfølgelig ha hvite innslag i huset våres vi å! BARE IKKE ALT! ;-)

PS: Hva i huleste er det med denne HVITE Ektorp sofaen fra IKEA???? Skal hele blogglandia ha lik sofa eller? MISSFORSTÅ MEG RETT igjen og med et lite smil i munnviken! Og ja! Smaken er som baken..... delt... og heldigvis for det! ;-)

Klem fra en fargeglad Vivian! ;-)

1 kommentar:

Inger sa...

Tror vi har ganske lik oppfatning jeg;)
Jeg er ikke hvit jeg heller:))
Tror IKKE mon bedre halvdel hadde likt seg supergodt i et shabbychick hvitt småblomstrete hus;)