mandag 18. mai 2009

Venter og venter!



Vi venter og venter.
Venter på at huset vårt skal bli klart til egeninnsatsen. Har nå fått beskjed at vi sikkert kan begynne i Juli! :-/. Så det er ennå over en mnd med VENTING! Vi er VELDIG lei nå av å bo 4/av og til 5 på 58 kvad. Vi er også nå så heldige at vi har fått husdyr. MAUR!!!!!!!!!!!! "The man" har nå dynket hver en krok med maurmiddel. Står på pakken at det skal virke innen noen timer! xxx tvi tvi! Håper virkelig dette funker. Er ikke så interessert i å ha de her nemlig! Noen som FORSTÅR det eller?

Ikke har vi en ordentlig seng en gang. ( ligger på madrass på gulvet ) Eneste måten vi klarte å få plass til alle på. Så sengen på bildet over kunne jeg godt tenkt meg å slengt med oppi NÅ!

Hilsen en DRITA lei Vivian!

PS: Kommer muligens med et koseligere innlegg senere. Måtte bare få lov å syte litt! ;-)

7 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

uff då ;( det høyrtest ikkje bra ut. maur???? iiikkk!!!!!

ser fram til neste innlegg...hehe :)

Klem M :)

Datt sa...

Stakkar, du har lov til å syte litt, velfortjent! Snart blir det bedre og jeg skal følge med for å få med meg det! :)

Babb sa...

Huff, stakkars! Det kan no bare bli bedre fremover, tvitvi:)

Kristin sa...

Huff og huff..............
Maur hadde vi ifjor, slett ikke noe morro nei. Men etter at mannen i huset la ut noe middel som mauren skulle ta med til dronningen så forsvant maurene sakte men sikkert. HÅPER at de blir borte FORT hos dere!!!!!
Det er lov å ha slike "dagen ned" innlegg...:) Så kan kanskje vi andre gjøre den bittelitt koselig med en liten hilsen;)
Håper denne tirsdagen kan bli en av de bedre:) Ha iallefall en glimrende dag og kanskje kan det bli sol også:) Kan se ut som det letter på Sunnmøre!!!
Klem Kristin

Tomines hjem sa...

Hei hopp!! å gjett om jeg forstår deg... det finnes ikke kjipere.. men tro du meg.. da jobber du fortere.. og det blir heeelt nydelig når du er klar!! husk å trøste meg når det er min tur!!!
tomine

Drømmen om en eplehage sa...

Hva skal jeg si, du vet jeg vet hvor j... det er. Du kommer til å føle du har dødd og kommet til himmelen når du legger deg i en seng og ikke på gulvet igjen. Det overgår ALT!

Håper dere får ut mauren så lenge dere bor der hvertfall. Det er ekkelt!

Klem og kos og trøst!

Jeanette sa...

Uff, du har lov til å syte! :( Håper dere blir kvitt mauren og at dere får begynne på egeninnsatsen tidligere enn planlagt! :)