mandag 27. april 2009

Tilda gutt!



Denne ble rett og slett laget på tvang. Simon sto nærmest å dro meg ut av sengen i dag tidlig. Han SKAL ha en gutte dukke NÅ! Ikke en lett oppgave når jeg bare har sukkersøtt stoff liggende. TENKE, TENKE!!!!!

AHA! Tok noen gamle klær som var for små til guttene. Vips og vaps ,så var både dukken og klærne på plass.



De ble et vakkert par!



Den ble ganske så Tilda fin å.



Da skal en sliten mamma gå på arbeid med god samvittighet, mens lillegutt er ganske så fornøyd.

Ha en strålende Mandag der ute!

*V*

2 kommentarer:

Solstad sa...

Stilig!! Du fiksa det du ;)
Ha en fin dag!!

Tomines hjem sa...

Hei!! Sjekk ut bloggen min.. det ligger en utfordring til deg... Anine har sendt den til meg.. og du får den nå.. Lykke til.. og ikke glem å send den videre, og referer til meg...
Tomine