lørdag 29. november 2008

KALENDER:



Da jeg var liten fikk jeg alltid en koselig sjokoladekalender med mamma og pappa. I dag har jeg egne barn som skal ha kalender. Jeg kan jo kjøpe sjokoladekalender til dem, og det hadde sikkert vert bra nok også. Men i år som i fjor og årene før der, blir det pakkekalender. Masse snop( som ikke er bra) og småleker( som heller ikke er bra, pga rot som jeg må rydde). Men koselig er det! Har brodert en stor nissekalender, men i år bruker vi den ikke. Dermed kom gardinstangen på kjøkkenet til nytte.



I år blir det også en helt enkel adventslysestake. Skal pynte den litt mer når jeg finner julepynten. Er et evig kaos nå når vi bor i venteleiligheten. Men julestemning skal vi få til på et vis. ;-)




Over til noe helt annet! Denne lampen! Hva skal jeg gjøre! Liker den utrolig god, hadde den bare vært i klart glass og ikke i blått og gull! Noen som har et tips? Går det å male den eller noe slikt? Og hvilken farge? Skal kjøpe en ny skjerm. Tror det blir en hvit, litt gjennomsiktig en. HJELP!!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer: