søndag 28. september 2008

Tenkebox!!!!!





Jaja!
Nå er huset solgt og jeg kan tenke på andre ting . Utrolig deilig å ikke ha den bekymringen hengende over seg.
På torsdag hadde vi besøk av den nye eieren. Ikke får å henge ut noen, men her skal alt bli hvit etter at vi har forlatt stedet. Tror ikke det blir av den romantiske hvite sorten nei! Slik som jeg forsto det blir det av den minimalistiske å upersonlige sorten. ( etter min mening ). Tapeten på kjøkkenet fikk jeg vite var grusom å rotete, Takk, takk. sier bare jeg. Greit, men hold det gjerne for dere selv.

Har så vidt begynt å tenke på hvordan vi skal ha det i det NYE huset. Vi får 4 soverom oppe med skråtak. Fant et bilde av et utrolig koselig barnerom i et blad.( som dere ser over). Da fikk vivian noe å tenke på ja! Der er tapet i skråtaket. Hmmmmmm! Det var jo koselig, og litt gammeldags !?! Men det er jo et alternativ da. Til huset følger det selvfølgelig med slike plater (ghijjgg!???1hg). Det er vel ikke det jeg har mest lyst på. Så da må det bli hvitmalt panel eller ????????? vet ikke??? Trenger hjelp her!! HJELP!

3 kommentarer:

Hvitrose sa...

HAHAHA!!!!ja akkurat d jeg MÅTTE tenke no ja:)
DEN tapeten som er såååå fin..jaja d e vel nokke urbane ungdomma som har kjøpt tenke e;)hakkje peiling på å ha d koslig dei vett du..

Hver sin smak..HELDIGVIS!!!
hadde no vært fryktelig kjedelig hvis alle skulle ha det likt..,men slik er det med den minimalistiske stilen..det blir veldig likt!!

Ha en super fin søndags kveld.
Stor klem:)

Hvitrose sa...

Klart han ska få d han ønska c mest!!!!;)

Hvitrose sa...

Glatte tak!!!!TA GIPS!!!!;)