lørdag 6. september 2008

LYS!




Nå har jeg pynta lyskrona mi! Ikke så mye da men, nok! Har selvfølgelig lyst på ny. Men denne ikea krona mi får holde ei stund til. Vurderer å lakke den helt svart eller helt hvit. Og kansje ta vekk de øverste stengene! Vi får se når huset våres blir ferdig. ( Hvis den får en plass der! :-)) Blir ikke mye gull som får komme inn dørene der i så fall. Skal jeg pynte den mer?????????? Det kan bli formye av det gode også!!! Synest tapeten vi har på kjøkkenet krever så mye at jeg må holde det litt rolig ellers i rommet. Hva mener dere? ;-)

2 kommentarer:

Hvitrose sa...

Hei:)
Den ble no fin den!
tror den hadde blitt fin i hvit også,spørs hvilke farger du satser på i ny huset da..
Det hadde nok blitt roligere til tapeten.

ha en fin søndag:)
Bente

Drømmen om en eplehage sa...

Nå er jeg kansje i overkant begeistret for prismekroner, men i mine øyne tåler den fint litt mer bling, bling!
Til den tapeten der, som forøvrig er rååålekker, vil både hvit og sølv passe på lysekronen.
Avvent å se du, kanje du endrer mening noen ganger før dere er i hus.

Sa jeg at tapenten er lekker? Ja, men sier det igjen alikevel. Rålekker!


Nå er det natta her og sikkert med deg også, men ha en fin, fin dag i morgen!

Klem fra Tove