onsdag 18. juni 2008

BLI NY!

Lite blogging for tiden! Er mest innom og titter hos andre! Mange koselige blogger der ute !!!
Følte jeg trengte en ansiktsløfning, Så da ble det en litt lysere variant ! ;-)

Kjøpte meg en JAKKE for noen dager siden. En RØD stormberg jakke. Har hatt lyst på den leeenge.
I merkelappen stod det et lite dikt som var SÅ koselig. Lyder som følgende:

En liten knert
med et kjempestort smil
har veltet en stein i hagen

Nå er han så glad
at han flyr som en pil
med sommerfugler i magen

I lomma si holder knerten
en skatt som mamma
skal få i presang

Den fineste marken
knerten har hatt
den skal hun få
med en gang

Han løp inn døra
og kjente seg klar
med skoene fulle av søle

Så syntest han at verden er
skikkelig rar når mamma
begynner å brøle.

3 kommentarer:

Whoopsi Daisy sa...

Så koselig vers. Ikke rart verden blir rar når noen skriker for en slik sak :oD
Ha en god helg
Hilsen fra
Whoopsi Daisy

Huset i Hagen sa...

Hei på deg! Tusen takk for kommentar hos meg. :0) Jeg har nok ingen fargekode til deg. :0( Det er så lenge siden jeg malte den veggen og jeg er ikke flink til å notere ned hvilke farge jeg bruker. Må skjerpe meg der.... Beklager! Koselig dikt! :0)

Drømmen om en eplehage sa...

For ett herlig dikt! Det er jo akkurat slik det er noen ganger...

Så fin bloggen din har blitt. Kjente meg nesten ikke igjen.
Gratulerer så mye med overstått bursdag til 5åringen. Det herlige kake og godis bordet da. Ble rent fysen her jeg sitter...

Jeg titter ned på "hagen" hver dag og er spent på om dere er i gang, men nei... Det går vel kansje i forsinkelser hos dere som med alle andre. Det går heldigvis litt fortere når dere først er i gang.

Jobb tilbud altså.... Ha, ha, ja nå ble jeg skikkelig nyskjerrig på hva du jobber med!!!?

Håper dere får en fin, fin helg.
Klem fra Tove