søndag 24. februar 2008

Camping hytte!!! ;-(

Lenge siden jeg har Blogget nå her HOS OSS! Vi har nemelig ikke bodd hjemme i det NYE HUSET våres på en uke nå! Forrige Lørdag hadde vi innflyttningsfest, og på denne fine /flotte og koselige feiringen av våres nye hjem skjedde det følgende: Da min kjære sammboer og min kjære venninde danset begynte det å dryppe fra taket rett i hodet på dem. Frem med bøtten og telefonen midt på natten!!! Det var selvølgelig veldig dårlig vær oxo denne dagen . Regnet sidelengs. Orker ikke å fortelle om skadene som er skjedd. ( bruk gjerne fantasien). Så nå bor hele familien på campinghytte noen kilometer unna. 1/3 av taket er nå revet vekk og en diger hustørker står midt på stuegolvet! arrrgggg. På kjøkkenet står stoler og bord (med et akvarium oppå) midt på golvet. Alt er stuet vekk! Holder på å gå fra vettet!
Men det har oxo kommet et stort + ut av det hele. Når vi nå sitter i denne hytten på vel 30 kvad. så har mamma og pappa plutselig MYE mere tid til å holde på med saker og ting med gutta. Noe som jeg synest er utrolig deilig. Ingen klesvask som maser, og vi har jo ikke tatt med oss så mye at det blir rotete å slik. Vi lever et supert familieliv... får meg til å tenke litt på alt vi eier som vi ikke trenger. Vi blir faktisk ikke lykkeligere av å eie alt mulig dill dall. Men det er no utrolig kos og shoppe da. . . Kos dere alle i deres flotte hus og leiligheter. P.S. Tross alt.... så gleder jeg meg til å flytte hjem igjen!!!!! Ha en fin uke!!!!!

Ingen kommentarer: