onsdag 28. november 2007

Bare 25 dager igjen!

28 november 07

Nå har vi ventet lenge på dette berømte huset. Å det har hele tiden vært lenge til har vi sagt. Men nå er det plutselig bare 25 dager igjen. Og da har vi begynt å få liten tid???? Hmmmm!!! Merkelig det der! Har veldig mye som skal ordenes på disse 25 dagene. Flere ting jeg kunne tenkt meg og malt og fikset opp. Men så er det jo også så vanskelig å gjøre det pga at jeg ikke helt vet hvordan el. hvor jeg vil ha det! For ikke å snakke om alt jeg kunne tenke meg å sy av gardiner, sengetepper og puter. Har liksom lyst å bare putte ting på plass når vi flytter inn!!! Slik som du ser på de interiørprogrammene på tv. VIPS så ble det bare dritlekkert! hehe!! Nå ler du sikker av meg. Men det hadde jo vært deilig da!
I dag fikk jeg bestilt litt møbler fra IKEA. Kjøpte en hvit skrivepult til Preben også kjøpte jeg guttene hver sin stor hvit kommode. Hadde tenkt å kjøpe garderobeskap til oss også. Men jeg er ikke sikker på hvilken farge jeg vil ha. Så det får vi vente litt med!

Nei nå er klokka snart 01 00 på natta så da er det vel best å hoppe i loppekassa.

Drøm søtt!!! ;-)

Ingen kommentarer: