søndag 13. juni 2010

Award!


Fikk denne awarden av koselige Marilinn med bloggen Anno 2009....hjem og sånt. 
Tusen takk!

Så da skal jeg fortelle 7 ting om meg selv :

1. Er et stort B menneske. Elsker å sove, men hater å legge meg på kvelden.
2. Er utdannet kokk, men er egentlig ikke så glad i å lage mat.
3. Burde vært flinkere å trene, for det trenger jeg absolutt å være.
4. Har ALDRI vært i syden.
5. Elsker å svømme, men går aldri på svømmehallen.
6. Er ganske naiv.
7. Er veldig utålmodig.

************
Sender denne videre til disse koselige bloggerne :


Håper dere tar den og lykke til.
*****************************
Ha en flott søndag videre der ute!

Vivian

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Skulle tro det var meg noen av punktene var skrevet om, jeg er også utålmodig, har aldri vært i syden og elsker å svømme, men er aldri på svømmehallen, hehe.

Visste ikke at du var kokk, moro!

Takk for utfordringen, den skal jeg ta:)

Elin | Draumesidene sa...

Hei Vivian! Tuuusen takk for award! Eg har fortalt om meg sjølv ein del gongar, så eg veit ikkje om eg har så mykje meir å tilføre! ;) Men eg blir ALLTID så glad når andre bloggarar huskar på meg med slike utmerkingar!

Ha ein vakker kveld,
og ei FLOTT, ny veke!

Klem frå Elin :)