mandag 12. april 2010

VÅR!


Du verden for en deilig helg vi har hatt her på sunnmøre. Dette har jeg ventet leeeenge på. Endelig kan vi gå ut uten et lass med klær og vintersko. Gutta er ute nesten hele tiden og når kvelden kommer er de faktisk så trøtt at de legger seg nesten uten protester. HERLIG!!!!

Vi våkner til fuglekvitter og sol. Preben var sikker på at vi hadde forsovet oss i dag. Klokken var da 07 30.

Han:
 " Mamma! Nå har vi forsovet oss mye. Slipper vi å gå på skolen da?????"
 (med ønske i stemmen og håp i blikket).

Jeg:
"Nei"

Hehe. Deilig med vår sier bare jeg.



Lørdag hadde vi kjempe hyggelig middagsbesøk.
Jeg var så heldig å få disse søte hjemmestrikka klutene av min koselige svigerinne (Hvit rose).

Tusen takk Bente. De er nesten for fine til å brukes! KLEM, KLEM, KLEM!

Ha en fin dag alle sammen!

Vivian



2 kommentarer:

Hvitrose sa...

Takk for sist ja Vivian!!:)D Va kjempe koslig!!!!:)))))
Håpe d blir mange flere koslige kvelder i løpet av sommeren!!;)
Klem:)

Inger sa...

Kjekt å få slike ting som kan brukes!! Jeg strikker også kluter for harde livet her....verdens beste kjøkkenkluter dette faktisk!